1. Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів:
денна форма - 4
заочна форма - 4 |
Галузь знань:
07 «Управління та адміністрування»» |
Професійної підготовки |
Загальна кількість годин:
денна форма – 120
заочна форма - 120 |
Спеціальність:
071 «Облік і оподаткування |
Рік підготовки: |
4 |
4 |
Семестр |
7 |
7 |
Лекції |
Тижневих годин
для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 3,43 |
Освітній рівень:
бакалавр |
28 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
- |
- |
Лабораторні |
14 |
2 |
Самостійна робота |
78 год. |
84 год. |
Вид контролю: |
іспит – 30 год. |
іспит – 30 год. |
Мова навчання - українська
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни:формування системи теоретичних знань та практичних навичок використання сучасних інформаційних систем і комунікаційних технологій в обліку та аудиті; здійснювати облікові процедури із застосуванням спеціалізованих інформаційних систем і комп’ютерних технологій.
Завдання дисципліни: вивчення основ економічної інформатики, складу облікових задач, особливостей їх розв’язування в умовах використання різних технологій обробки економічної інформації, особливостей інформатизації облікового процесу підприємства, ознайомлення з інформаційними системами, що використовуються в обліковому процесі та аудиторській діяльності, набуття вмінь щодо постановки типових бухгалтерських задач, розробки алгоритмів їх розв’язання з використанням систем управління базами даних і пакетів прикладних програм.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- методичні аспекти інформатизації економічної діяльності;
- теоретичні засади побудови автоматизованих інформаційних систем бухгалтерського обліку та функціональні можливості найбільш поширених типових програмних продуктів;
- можливості та методичні аспекти застосування інформаційних технологій в аудиторській діяльності;
- методичні основи проектування інформаційних систем та постановку завдань автоматизації облікового та аудиторського процесів.
вміти:
- застосовувати спеціалізовані інформаційні системі і комп’ютерні технології для обліку, аналізу, контролю, аудиту та оподаткування;
- обирати оптимальний варіант програмного забезпечення відповідно до організаційно – економічних особливостей господарської діяльності суб’єкта господарювання;
- здійснювати процедури настройки системи «1С: Підприємство»;
- оформляти господарські операції в системі «1С: Підприємство»;
- вести первинний, аналітичний та зведений облік за топологічними обліковими об’єктами в системі «1С: Підприємство».
Зміст дисципліни за темами:
- Інформаційні процеси в економіці і об'єктивна необхідність їх автоматизації
- Теоретичні та методичні засади побудови та застосування автоматизованих інформаційних систем бухгалтерського обліку
- Теоретичні засади побудови інформаційних систем та застосування інформаційних технологій в аудиторській діяльності
- Особливості побудови та застосування інформаційної системи у внутрішньому аудиті та використання програмних продуктів при проведенні аудиторської перевірки
- Автоматизація обліку активів та розрахунків з дебіторами,
- Автоматизація обліку капіталу та розрахунків з кредиторами
- Методичні основи створення інформаційних систем в економіці
- Організаційні аспекти обліково – аудиторської праці в умовах автоматизації
Контроль знань
Засоби оцінювання та методи демонстрування результатів навчання при вивченні дисципліни «Інформаційні системи в обліку і аудиті» включають: іспит, стандартизовані тести, реферати, презентації виконаних завдань та досліджень.
Форми контролю, що забезпечують ефективність контролю та самоконтролю при вивченні дисципліни «Інформаційні системи в обліку і аудиті» належать наступні:
- усний контроль: індивідуальне опитування, фронтальне опитування, усні заліки, колоквіуми, іспити, тестування із використанням комп’ютерної техніки;
- письмовий контроль: контрольні письмові роботи, письмові заліки, письмові іспити;
- лабораторно - практичний контроль: контрольні лабораторні роботи, контроль за допомогою комп'ютера (навчально-контрольні програми), захист завдань, тестування у середовищі Moodl
- самоконтроль: самостійний пошук помилок, уміння самостійно оцінювати свої знання, визначати пріоритетні напрями власного навчального процесу, тестування та самоаналіз.
Контрольні заходи включають поточний та підсумковий контроль.
Підсумковий контроль проводиться у формі іспиту.
|